Online e-facturatie portaal: verzend elektronische documenten naar al uw zakelijke partners

Integreer de uitgave van documenten (facturen, inkooporders, loonstrookjes, etc.) aan klanten, leveranciers, medewerkers en andere zakelijke partners met uw managementsystemen.

Optimaliseer de verzending van uw elektronische documenten

Integreer Business@Mail met uw managementsystemen om het verzenden van al uw documenten te automatiseren. Hierdoor hoeft u nooit meer handmatig facturen, inkooporders en andere transacties uit te geven en te verwerken.

Verminder uw kosten en verkort uw responstijden door uw documenten tegelijkertijd aan te leveren; ze worden allemaal gegenereerd in uw systemen.

Business@Mail geeft u hogere garanties, flexibiliteit en controle dan gewone e-mail. 

Hoe werkt Business@Mail?

1

Documenten uitgeven en verzenden

De verzender genereert documenten (facturen, inkooporders, loonstrookjes, etc.) in het managementsysteem van uw bedrijf, net als voor alle andere zakelijke partners.

2

Melding aan ontvanger

Het bedrijf dat de documenten ontvangt, krijgt een e-mail waarin staat dat er een nieuw document klaarstaat op het Business@Mail-platform en waarin een link wordt weergegeven.

3

Documenten bekijken en downloaden

De ontvangers krijgen via de link in de e-mail toegang tot het document in een online omgeving en kunnen het document daar bekijken of downloaden. De verzender wordt op de hoogte gehouden van eventuele acties die de ontvanger onderneemt met betrekking tot het document.

Simpel en intuïtief in het gebruik

Business@Mail heeft een interface die speciaal is ontworpen voor een optimale gebruikerservaring. Zowel verzenders als ontvangers kunnen documenten bekijken en downloaden of hun eigen zoekopdrachten uitvoeren.

Business Mail Interface

Voordelen voor de verzender

Het gebruik van Business@Mail optimaliseert uw processen en biedt veel voordelen.

Optimaliseert administratieve activiteiten

Optimaliseert administratieve activiteiten

Automatiseert het proces door repititieve taken uit te bannen, zoals het afdrukken van documenten en ze via de post verzenden. Het gebruik van papier is hierdoor ook niet meer nodig.

Directe en veilige levering

Directe en veilige levering

Documenten worden binnen een paar seconden overgedragen via de compleet veilige en confidentiële kanalen van de infrastructuur van EDICOM.

Biedt volledige traceerbaarheid van documenten

Biedt volledige traceerbaarheid van documenten

De verzender weet altijd of het document is aangekomen op zijn bestemming, of de ontvanger op de hoogte is gesteld en of het document is bekeken of gedownload.

Kan worden geïntegreerd met alle managementsystemen

Kan worden geïntegreerd met alle managementsystemen

Dankzij de integratie met managementsystemen kan het uitgeven en verzenden van documenten worden uitgevoerd op zo'n manier dat uw normale dagelijkse activiteiten niet worden veranderd.

Voeg gemakkelijk nieuwe ontvangers toe

Voeg gemakkelijk nieuwe ontvangers toe

Documenten sturen naar een nieuwe ontvanger is net zo eenvoudig als het sturen van documenten naar het e-mailadres van de ontvanger. Business@Mail doet de rest.

Verzend uw elektronische documenten op een nog veiligere manier

Verzend uw elektronische documenten op een nog veiligere manier

Business@Mail is veel veiliger dan uw normale e-mail voor het verzenden van facturen, inkooporders, loonstrookjes en andere documenten naar ontvangers die geen EDI-oplossing hebben.

Wilt u meer weten? Praat met onze specialisten.

Als u meer informatie wilt over onze oplossingen, stuur ons dan uw contactgegevens en onze specialisten bellen u zo snel mogelijk vrijblijvend terug. Bij EDICOM vindt u dé oplossing die het beste bij uw bedrijf past. We helpen u graag en kijken uit naar een gesprek.

Voordelen voor de ontvanger

De ontvangers van de documenten kunnen ook profiteren van het platform.

Volledig gratis voor ontvangers

Volledig gratis voor ontvangers

Zakelijke partners die zich aanmelden voor het ontvangen van deze documenten hoeven geen geld te investeren in de oplossing, dus meestal stemmen ze in met deelname aan het platform.

Veilige opslag van documenten

Veilige opslag van documenten

De documenten worden veilig opgeslagen voor de wettelijk verplichte periode en zijn gedurende deze periode toegankelijk en te downloaden.

Kan worden geïntegreerd met managementsystemen

Kan worden geïntegreerd met managementsystemen

Het is ook mogelijk om documenten te integreren aan de kant van de ontvanger, of het nu pdf's zijn die zijn gegenereerd door de verzender of door de EDICOM-oplossing.

Business@Mail-oplossingen

Business@Mail is ontworpen om alle documenten te kunnen verzenden naar al uw zakelijke partners.

Daarnaast zijn er ook een aantal speciale varianten van het platform ontwikkeld voor bepaalde branches of toepassingen.

 

Business Mail

Business@Mail

Oplossing voor het verzenden van documenten naar ontvangers zonder EDI-oplossing.

Business Mail Pharma

Business@Mail Pharma

Oplossing voor het verzenden en uitwisselen van inkooporders en facturen binnen de farmaceutische industrie.

Business Mail Payroll

Business@Mail Payroll

Oplossing voor het verzenden van loonstrookjes naar medewerkers via een privé portaal, inclusief akkoord of handtekening.

Altijd op de hoogte of uw zakelijke partners uw documenten bekijken

Dankzij de statusmeldingen is de verzender van het document altijd op de hoogte van de status van iedere actie door de ontvanger(s) van het document.

De verzender wordt ook op de hoogte gebracht als er geen actie is ondernomen en kan controleren of de documenten en meldingen goed zijn ontvangen.

Deze traceerbaarheid maakt het bijvoorbeeld mogelijk om facturen proactief te managen op basis van de statusmeldingen die worden verstuurd door Business@Mail. Als u weet of de documenten wel of niet zijn bekeken, kunt u gepaste maatregelen nemen, de responstijd verkorten en de inningversnellen.

Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.

Praat met een van onze specialisten en verduidelijk al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.

Neem contact op!

Usa un dominio corporativo

De verzamelde persoonsgegevens zullen door de bedrijven van de EDICOM Groep worden gebruikt om de gestelde vragen te beantwoorden en/of de gevraagde diensten te beheren. U kunt uw recht op toegang, rectificatie, verzet, beperking en overdraagbaarheid van uw gegevens uitoefenen in overeenstemming met de bepalingen van het privacybeleid.