Aanvullende diensten die uw B2B-platform toegevoegde waarde bieden
EDICOM's serie van B2B & B2G oplossingen wordt met contractueel gegarandeerde Service Level Agreements (SLA's) aangevuld met ondersteuning, monitoring en probleemoplossing.
Onderhoud workflowintegratie
Optimaliseer uw communicatieplatform door al uw elektronische transacties aan te passen aan de standaarden die uw zakenpartners vereisen.
Voorkeursklantenservice
Ons International Support Center is verantwoordelijk voor het afhandelen van de incidenten die gebruikers kunnen ondervinden, hoe complex of ongewoon deze ook zijn.
24/7 klantenservice
Optimale klantenservice met een toegewijd team van specialisten die 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar zijn.
De succesformule van EDICOM: technologie + monitoring + ondersteuning
EDICOM heeft een krachtig technologisch platform voor B2B & B2G datacommunicatie dat in SaaS-modus actief is, met een ononderbroken werking die in onze SLA's gegarandeerd wordt. Onze toewijding tot constante monitoring omvat de dekking en ondersteuning waar al onze klanten recht op hebben vanaf het moment dat zij voor een van onze oplossingen kiezen (EDI, elektronische facturering, btw-naleving, vertrouwensdiensten, enz.).
EDICOM is per definitie een technologieleverancier. Als zodanig is onze filosofie gebaseerd op het begeleiden, monitoren en snel en efficiënt reageren op elk incident of elke behoefte aan platformoptimalisatie die onze klanten kunnen ervaren.
Technologische infrastructuur
De technologische architectuur van ons platform wordt beheerst door de beginselen van beschikbaarheid, schaalbaarheid en load balancing, waarbij hardwarebronnen worden ingezet wanneer dat nodig is.
24x7 technologisch toezicht
Het B2B-cloudplatform van EDICOM is opgebouwd rond een reeks van diensten die beheerd worden door gekwalificeerde professionals die ervoor zorgen dat het systeem 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ononderbroken functioneert.
International Support Center
Met deze service bieden wij in zeven verschillende talen duizenden gebruikers over de hele wereld gepersonaliseerde ondersteuning tijdens de normale kantooruren van onze klanten in hun respectieve landen.
Outsourcing-service voor het onderhoud van een gegevensstructuur
De ingenieurs van EDICOM, die zeer gespecialiseerd zijn in de ontwikkeling van datatransformatiesystemen, passen uw elektronische transacties aan elke standaard aan die uw zakenpartners vereisen en integreren deze met uw intern beheersysteem of ERP.
Hun kennis en specialisatie, in combinatie met een nauwe coördinatie met alle andere bedrijfsonderdelen, betekent dat ze elk type transformatie van gegevensstructuren kunnen ontwikkelen en beheren, variërend van de eenvoudigste tot de meest complexe documenten in elke standaard of zelfs 'bedrijfseigen' formaat, met geavanceerde elektronische handtekeningen en data-encryptiesystemen.
Onderhoud van workflowintegratie, aangeboden door EDICOM.
100% service: voor, tijdens en na het project
Al onze technologische oplossingen worden geleverd met toegang tot ons International Support Center. WIj garanderen ondersteuning gedurende het hele project, van definitie tot implementatie en gespecialiseerde technische ondersteuning daarna.
Projectbeheer
Een persoonlijk team voor uw project.
Een team van gespecialiseerde adviseurs configureert uw project en past deze aan.
Analyse van projectvereisten
Aanpassing en configuratie van uw oplossing
Integratie met uw beheersystemen
Training en livegang
International Support Center
Onmiddellijke reactie.
Zodra uw project van start gaat, hebt u toegang tot onze internationale supportservice die uw vragen beantwoordt en op incidenten reageert.
Ondersteuning in meerdere talen
Configuratie van omgevingen aangepast aan uw organisatiestructuur
Reactie op vragen en incidenten
Ondersteuning in meerdere tijdzones
Voorkeursklantenservice
De voorkeursservice die ons International Support Center biedt, omvat een team van professionals met bewezen ervaring in het beheer, onderhoud en de ondersteuning van complexe installaties in diverse sectoren.
Elke klant krijgt een team van gespecialiseerde professionals toegewezen, belast met de permanente follow-up van de account. Op deze manier stellen wij de behoeften van elke klant vast, wat zich vertaalt in een snelle reactie op elke onvoorziene situatie, hoe complex ook.
24x7 ondersteuning
Ons team van experts is verantwoordelijk voor het continu monitoren en bewaken van de middelen die op het EDICOM B2B-communicatieplatform aan klanten zijn toegewezen.
Tegelijkertijd werkt het 24x7 International Support Center met klanten die een helpdesk nodig hebben die 24 uur en 7 dagen per week beschikbaar is. In dit geval omvat de service een team van gekwalificeerde technici die belast zijn met de bewaking van de cruciale en specifieke processen van uw oplossing. De klant beschikt over permanente communicatielijnen zodat op elk moment van de dag incidenten kunnen worden gemeld.
SLA | Service Level Agreement
Met onze Service Level Agreements gaan wij een contractuele verbintenis aan met betrekking tot de door EDICOM te leveren services, waarbij de beschikbaarheid van de technologische oplossingen en de kwaliteit van het oplossen van incidenten gegarandeerd wordt.
EDI-technologie in de media
Hoe integreert u via EDI of API met Amazon Vendor Central of Amazon Seller Central
Wijzigingen in de wet voor digitale handtekeningen in Argentinië
Griekenland gaat de elektronische vrachtbrief invoeren om goederen in realtime te kunnen volgen
Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.
Praat met een van onze specialisten en krijg heldere antwoorden op al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.