Aanvullende diensten die uw B2B-platform toegevoegde waarde bieden

EDICOM's serie van B2B & B2G oplossingen wordt met contractueel gegarandeerde Service Level Agreements (SLA's) aangevuld met ondersteuning, monitoring en probleemoplossing.

Onderhoud workflowintegratie

Optimaliseer uw communicatieplatform door al uw elektronische transacties aan te passen aan de standaarden die uw zakenpartners vereisen.

Voorkeursklantenservice

Ons International Support Center is verantwoordelijk voor het afhandelen van de incidenten die gebruikers kunnen ondervinden, hoe complex of ongewoon deze ook zijn.

24/7 klantenservice

Optimale klantenservice met een toegewijd team van specialisten die 24 uur per dag, 7 dagen per week beschikbaar zijn.

De succesformule van EDICOM: technologie + monitoring + ondersteuning

EDICOM heeft een krachtig technologisch platform voor B2B & B2G datacommunicatie dat in SaaS-modus actief is, met een ononderbroken werking die in onze SLA's gegarandeerd wordt. Onze toewijding tot constante monitoring omvat de dekking en ondersteuning waar al onze klanten recht op hebben vanaf het moment dat zij voor een van onze oplossingen kiezen (EDI, elektronische facturering, btw-naleving, vertrouwensdiensten, enz.).

EDICOM is per definitie een technologieleverancier. Als zodanig is onze filosofie gebaseerd op het begeleiden, monitoren en snel en efficiënt reageren op elk incident of elke behoefte aan platformoptimalisatie die onze klanten kunnen ervaren.

Technologische infrastructuur

Technologische infrastructuur

De technologische architectuur van ons platform wordt beheerst door de beginselen van beschikbaarheid, schaalbaarheid en load balancing, waarbij hardwarebronnen worden ingezet wanneer dat nodig is.

24x7 technologisch toezicht

24x7 technologisch toezicht

Het B2B-cloudplatform van EDICOM is opgebouwd rond een reeks van diensten die beheerd worden door gekwalificeerde professionals die ervoor zorgen dat het systeem 24 uur per dag, 365 dagen per jaar ononderbroken functioneert.

International Support Center

International Support Center

Met deze service bieden wij in zeven verschillende talen duizenden gebruikers over de hele wereld gepersonaliseerde ondersteuning tijdens de normale kantooruren van onze klanten in hun respectieve landen.

Outsourcing-service voor het onderhoud van een gegevensstructuur

De ingenieurs van EDICOM, die zeer gespecialiseerd zijn in de ontwikkeling van datatransformatiesystemen, passen uw elektronische transacties aan elke standaard aan die uw zakenpartners vereisen en integreren deze met uw intern beheersysteem of ERP.

Hun kennis en specialisatie, in combinatie met een nauwe coördinatie met alle andere bedrijfsonderdelen, betekent dat ze elk type transformatie van gegevensstructuren kunnen ontwikkelen en beheren, variërend van de eenvoudigste tot de meest complexe documenten in elke standaard of zelfs 'bedrijfseigen' formaat, met geavanceerde elektronische handtekeningen en data-encryptiesystemen.

Onderhoud van workflowintegratie, aangeboden door EDICOM.

100% service: voor, tijdens en na het project

Al onze technologische oplossingen worden geleverd met toegang tot ons International Support Center. WIj garanderen ondersteuning gedurende het hele project, van definitie tot implementatie en gespecialiseerde technische ondersteuning daarna.

Projectbeheer

Projectbeheer

Een persoonlijk team voor uw project.

Een team van gespecialiseerde adviseurs configureert uw project en past deze aan. 

  • Analyse van projectvereisten

  • Aanpassing en configuratie van uw oplossing

  • Integratie met uw beheersystemen

  • Training en livegang

International Support Center

International Support Center

Onmiddellijke reactie.

Zodra uw project van start gaat, hebt u toegang tot onze internationale supportservice die uw vragen beantwoordt en op incidenten reageert. 

  • Ondersteuning in meerdere talen

  • Configuratie van omgevingen aangepast aan uw organisatiestructuur

  • Reactie op vragen en incidenten

  • Ondersteuning in meerdere tijdzones

Voorkeursklantenservice

De voorkeursservice die ons International Support Center biedt, omvat een team van professionals met bewezen ervaring in het beheer, onderhoud en de ondersteuning van complexe installaties in diverse sectoren.

Elke klant krijgt een team van gespecialiseerde professionals toegewezen, belast met de permanente follow-up van de account. Op deze manier stellen wij de behoeften van elke klant vast, wat zich vertaalt in een snelle reactie op elke onvoorziene situatie, hoe complex ook. 

24x7 ondersteuning

Ons team van experts is verantwoordelijk voor het continu monitoren en bewaken van de middelen die op het EDICOM B2B-communicatieplatform aan klanten zijn toegewezen. 

Tegelijkertijd werkt het 24x7 International Support Center met klanten die een helpdesk nodig hebben die 24 uur en 7 dagen per week beschikbaar is. In dit geval omvat de service een team van gekwalificeerde technici die belast zijn met de bewaking van de cruciale en specifieke processen van uw oplossing. De klant beschikt over permanente communicatielijnen zodat op elk moment van de dag incidenten kunnen worden gemeld.

 

SLA | Service Level Agreement

Met onze Service Level Agreements gaan wij een contractuele verbintenis aan met betrekking tot de door EDICOM te leveren services, waarbij de beschikbaarheid van de technologische oplossingen en de kwaliteit van het oplossen van incidenten gegarandeerd wordt.

Platform Availability

Hoge beschikbaarheid van het EDI-platform

Voor klanten die dit nodig hebben, is het EDICOM-platform 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar.

Incident Resolution Times

Maximale oplostijden voor incidenten

Onze professionals lossen incidenten op in overeenstemming met de Service Level Agreements voor het oplossen van incidenten.

Software Update

Updates van softwareversies

Bij EDICOM werken wij onze producten bij en ontwikkelen we nieuwe versies om de services die we onze klanten aanbieden te verbeteren.

EDI-technologie in de media

Hoe integreert u via EDI of API met Amazon Vendor Central of Amazon Seller Central

EDICOM's EDI-platform integreert ERP- en WMS-systemen met Amazon EDI-connectiviteit (EDIFACT of XML) of de Amazon API

Wijzigingen in de wet voor digitale handtekeningen in Argentinië

De belangrijkste elementen van het systeem van digitale handtekeningen in Argentinië.

Griekenland gaat de elektronische vrachtbrief invoeren om goederen in realtime te kunnen volgen

Het e-vervoersdocument maakt het mogelijk om in realtime te weten waar een product vandaan komt en waar het naartoe gaat

Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.

Praat met een van onze specialisten en krijg heldere antwoorden op al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.

Neem contact op!

general.form.error.email

De verzamelde persoonsgegevens zullen door de bedrijven van de EDICOM Groep worden gebruikt om de gestelde vragen te beantwoorden en/of de gevraagde diensten te beheren. U kunt uw recht op toegang, rectificatie, verzet, beperking en overdraagbaarheid van uw gegevens uitoefenen in overeenstemming met de bepalingen van het privacybeleid.