EDI geïntegreerd met uw ERP
Integreer uw EDI-platform in uw ERP en beheer zakelijke, logistieke of financiële documentuitwisseling met publieke of private partners eenvoudig vanuit uw interne managementsysteem.
Voordelen van geïntegreerde EDI in de cloud
Onze geïntegreerde EDI-oplossingen werken in SaaS-modus, geïmplementeerd op een technologische architectuur in een private cloud die door EDICOM is ontwikkeld en beheerd wordt. Het platform voert alle applicaties en middelen in die nodig zijn om een ononderbroken EDI-transactie-uitwisseling te garanderen.
Het platform koppelt met uw ERP, CRM en alle managementapplicaties die onderdeel zijn van de elektronische uitwisseling van gegevens met uw partners.
Directe integratie met de belangrijkste ERP's op de markt






De eerste stappen naar EDI
Bent u niet vertrouwd met de technologie die nodig is voor het elektronisch uitwisselen van gegevens? Maakt u zich geen zorgen. Neem contact met ons op en wij zullen in detail de stappen beschrijven die u kunt nemen om een EDI-project te implementeren.
Of ga naar ons Learning Center en ontdek vanaf het begin wat u over EDI moet weten.
Kenmerken van onze geïntegreerde EDI-oplossing
Mapping voor meerdere standaarden
EDIFACT, X12, PEPPOL, UBL, ODETTE, XML EDI... Onze geïntegreerde oplossingen implementeren krachtige mapping tools die al uw datastructuren aan elke EDI-standaard aanpassen.
Ons integratieproces omvat het genereren van een enkele canonieke datastructuur die wij aan elk EDI-formaat aanpassen. Op die manier hoeft u in uw ERP alleen maar aan te geven aan wie een bericht is gericht. Wij zorgen voor de aanpassing aan de EDI-standaard die op de plaats van bestemming vereist is.
Voor inkomende documenten is het proces hetzelfde. Het ontvangen standaarddocument wordt omgezet in de overeengekomen gegevensstructuur voor automatische integratie in de ERP.
Ononderbroken en 27/7 beschikbaar
Uw EDI-systeem wordt gehost in ons datacenter en wij zorgen voor een ononderbroken werking van de oplossing. Op die manier garanderen wij een tijdsbeschikbaarheid van 99,9% en daarmee een garantie op een 24/7-werking van de oplossing.
Deze permanente monitoring omvat de onderhoudstaken die nodig zijn om optimale prestaties van de gegevensverwerking te garanderen. Bovendien worden corrigerende maatregelen genomen om eventuele incidenten op te lossen en wordt uw platform met nieuwe technische middelen uitgebreid of verbeterd om de groei van uw EDI B2B-transactievolume op een passende manier te beheren.
Onze EDI-software evolueert continu
Onze EDI-oplossing evolueert voortdurend om onze klanten een betere gebruikerservaring te bieden. Zo bieden wij een functionele webapplicatie die 100% is aangepast aan de communicatiestroom die bedrijven in hun dagelijkse werkzaamheden uitvoeren.
De gebruiker van het beheerplatform kan op een volledig intuïtieve manier de status van zijn verzonden en ontvangen documenten controleren, nieuwe berichten bewerken of de communicatie met partners beheren.
Met EDI - oftewel Electronic Data Interchange - kunnen gestandaardiseerde documenten tussen computersystemen van en degenen die deel uitmaken van de zakelijke relatie worden uitgewisseld. Afhankelijk van de sector wordt EDI aan de specifieke communicatiebehoeften van een bedrijf aangepast.
Heeft u vragen over uw specifieke EDI-project?
Nieuws en updates over EDI
Mijn ROI (Return on Investment) met EDI
Gegarandeerde connectiviteit tussen ziekenhuizen en leveranciers in België met EDICOM
De digitalisering als bepalende factor voor het stimuleren van Corporate Governance praktijken
Stuur ons uw contactgegevens en wij nemen direct contact met u op.
Praat met een van onze specialisten voor heldere antwoorden op al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.