Welkom bij EDICOM Global Helpdesk, ons internationaal ondersteuningscentrum voor gebruikers.
Wij staan klaar om u te helpen, waar en wanneer u dat nodig heeft.
Neem contact met ons op via telefoon, e-mail of onze website
Wanneer u een technologieoplossing van EDICOM implementeert, is toegang tot onze EDICOM Global Helpdesk standaard inbegrepen. Deze dienst kunt u ook telefonisch bereiken, vanuit elk van de landen waar EDICOM actief is.
EDICOM Global Helpdesk biedt u maximale efficiëntie met minimale responstijden, dankzij onze specialisten die problemen in realtime oplossen.
Specialisatie
Onze gespecialiseerde consultants, gegroepeerd per sector en per land, staan klaar om al uw vragen te beantwoorden.
Wereldwijde uitbesteding
Uitbesteed management van de taken en processen die verband houden met uw B2B-e-commerceplatform.
7 Languages
Duits, Spaans, Frans, Engels, Italiaans, Portugees en Nederlands.
Toegang tot de EDICOM Global Helpdesk
Hier vindt u informatie over de verschillende manieren waarop u toegang kunt krijgen tot de ondersteuning van EDICOM, en onze aanbevelingen en vereisten voor het gebruik van de dienst en het ontvangen van een snel antwoord.
Voorkeursdienst
Onze voorkeursdienst bestaat uitsluitend uit vakmensen met aantoonbare ervaring op het gebied van het beheren, onderhouden en begeleiden van complexe installaties in verschillende sectoren.
Elke klant krijgt een team van gespecialiseerde professionals toegewezen, die verantwoordelijk zijn voor de permanente bewaking van het klantaccount. Zo kunnen wij grondige kennis verwerven van de behoeften van elke klant, wat zich vertaalt in een zeer snelle reacties op onvoorziene technische problemen, hoe complex die ook zijn.
De voorkeursdienst is bedoeld voor gebruikers met geïntegreerde oplossingen en middelgrote tot grote volumes, of voor gebruikers die het management van hun communicatieplatforms hebben uitbesteed.
De voorkeursdienst van de EDICOM Global Helpdesk is er voor alle gebruikers, ongeacht de geïmplementeerde oplossing.
Kenmerken van EDICOM's voorkeursdienst
Service met hoge beschikbaarheid
Onze hoge-beschikbaarheidsservice biedt 24 uur per dag doorlopende ondersteuning, en bestaat uit een team van professionals die de prestaties van de oplossingen bewaken en analyseren.
Ons team legt zich toe op de continue bewaking en monitoring van de middelen op EDICOM's B2B-cloudplatform die aan klanten zijn toegewezen.
Dit betekent dat elk probleem dat zich voordoet, bijvoorbeeld in de systemen, bij de communicatie, of bij de elektronische ondertekening van documenten, onmiddellijk wordt opgespoord en opgelost, zodat het de dagelijkse activiteiten van de klant niet in de weg staat.
Daarnaast is de 24x7-ondersteuning een uitkomst voor klanten die voor hun werkzaamheden te allen tijde een helpdesk tot hun beschikking moeten hebben. Voor hen staat een team van gekwalificeerde professionals klaar dat verantwoordelijk is voor de bewaking van de belangrijkste processen van uw oplossing. De communicatielijnen met de klant houden we zo kort mogelijk, zodat technische problemen te allen tijde gemeld kunnen worden.
Kenmerken van onze service met hoge beschikbaarheid
SLA | Servicelevelagreement
De technologische infrastructuur van EDICOM moet 24 uur per dag en 7 dagen per week beschikbaar zijn. Onder beschikbaarheid wordt de toegang tot de dienst verstaan, voor iedereen die dat nodig heeft, ongeacht de snelheid of het tempo waarmee de dienst wordt verleend. Deze beschikbaarheid wordt op maandbasis gemeten.
Wij sluiten servicelevelagreements af met onze klanten om de naleving van drie variabelen te garanderen.
Probleembehandeling en -oplossing
Een probleem noemen wij pas 'opgelost' wanneer de juiste maatregelen zijn getroffen door EDICOM om het probleem volledig te verhelpen, of wanneer de klant gedetailleerde instructies heeft ontvangen waarmee het probleem definitief kan worden opgelost.
Analyse van de onderliggende oorzaak van het probleem
EDICOM spoort altijd de onderliggende oorzaken van problemen op om ervoor te zorgen dat deze zich in de toekomst ook niet meer voordoen. Daarnaast wordt een verslag uitgebracht over de corrigerende en preventieve maatregelen, uiterlijk vijf dagen na het optreden van het probleem.
Compensatie
Indien een van de in de SLA gegarandeerde parameters niet wordt nageleefd, bijvoorbeeld wat betreft de beschikbaarheid van het platform, het oplossen van problemen, of de ondersteuningsservice, heeft de klant recht op een korting op de volgende factuur, die gelijk is aan het percentage van de afwijking van de vastgelegde parameter.
Back-up en gegevensherstel
EDICOM maakt dagelijks, wekelijks, maandelijks en jaarlijks kopieën van alle gegevens.Dagelijkse kopieën worden wekelijks overschreven, wekelijkse kopieën worden maandelijks overschreven, maandelijkse kopieën worden jaarlijks overschreven, en jaarlijkse kopieën worden ten minste tien jaar bewaard.
EDICOM voldoet aan alle beveiligingsmaatregelen die vereist zijn door de geldende wetgeving inzake de bescherming van persoonsgegevens, zoals gespecificeerd in uw beveiligingsdocument. Daarnaast worden alle back-ups standaard versleuteld.
Gebruikers kunnen gegevens uit back-ups opvragen, met inachtneming van het voornoemde back-upbeleid en de overeengekomen commerciële voorwaarden die op een bepaald moment van kracht zijn.
Versie-updates
EDICOM stelt kosteloos nieuwe versies van producten ter beschikking zodra deze zijn ontwikkeld, die dienen als upgrades of vervanging van de geïnstalleerde producten.
Klanten stemmen ermee in hun systemen bij te werken met de nieuwe versies, die van tijd tot tijd door de Technische Dienst worden verstrekt. EDICOM ondersteunt geen versies die 6 maanden ouder zijn dan de nieuwste versie van een product.
Beveiliging
EDICOM verbindt zich ertoe de logische en fysieke beveiligingsmaatregelen te treffen die nodig zijn om een volledig veilige dienstverlening te garanderen, en conformeert zich daarom aan de toepasselijke standaarden daarvoor, zoals ISO27001.
Digitalisering van bedrijven in het nieuws
Hoe integreert u via EDI of API met Amazon Vendor Central of Amazon Seller Central
Wijzigingen in de wet voor digitale handtekeningen in Argentinië
Griekenland gaat de elektronische vrachtbrief invoeren om goederen in realtime te kunnen volgen
Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.
Praat met een van onze specialisten en krijg heldere antwoorden op al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.