CasestudyCasestudy

Unilever - Leveranciersportaal voor het ontvangen van facturen

Meerdere verzendkanalen, heterogeniteit van formaten, verschillende ontvangstgebieden, inhoudsfouten... er zijn veel redenen waarom er problemen ontstaan ​​bij de ontvangst van facturen van leveranciers en deze veroorzaken een groter verbruik van middelen, tijd en kosten.

Hier vertellen we hoe Unilever's crediteurenbeheer een succesverhaal is geworden dat het verschil kan maken in uw bedrijf.

Download onze business case en ontdek hoe u de ontvangst van leveranciersfacturen kunt optimaliseren.
 

Gebruik een bedrijfsdomein

De verzamelde persoonsgegevens zullen door de bedrijven van de EDICOM Groep worden gebruikt om de gestelde vragen te beantwoorden en/of de gevraagde diensten te beheren. U kunt uw recht op toegang, rectificatie, verzet, beperking en overdraagbaarheid van uw gegevens uitoefenen in overeenstemming met de bepalingen van het privacybeleid.