EDICOMSignADoc-integratie

Een van de manieren om het volledige potentieel van EDICOMSignADoc te benutten is door deze oplossing in beheersystemen te integreren. Ontdek alle mogelijkheden van een integreerbare oplossing.

Trust Services Provider

Snel documenten laten ondertekenen in grote bedrijven

Zorg dat al uw documentgoedkeuringsstromen van begin tot eind telematisch worden verwerkt. Gebruik dezelfde beheersystemen die u nu gebruikt. Verbeter de ervaring van gebruikers, klanten, partners en werknemers met uw bedrijf en maak het eenvoudiger voor hen om documenten goed te keuren.

EDICOMSignADoc integreert met elke ERP

De EDICOM-oplossing voor het goedkeuren en ondertekenen van documenten integreert met de meest voorkomende ERP's op de markt, maar ook met andere minder gangbare, zelfs eigen ontwikkelingen of oudere systemen.

SAP, Sage, Microsoft Dynamics, Oracle, enz. Elk documentgoedkeuringsproces kan met de ERP van uw bedrijf geïmplementeerd worden of met een andere als dat nodig is.

Gespecialiseerde dataintegratie-engineers werken voor u

De adviseurs van EDICOM zijn volop bereid om SignADoc in elk beheersysteem en elke database of applicatie te integreren. Of het nu gaat om eigen systemen, off-the-shelf, in de cloud, op locatie of op een andere manier.

5.000+
Verbonden beheersystemen

EDICOM heeft meer dan 5.000 beheersystemen geïntegreerd om data tussen applicaties en onze oplossingen te verzenden en te ontvangen.

400+
Dataintegratie-engineers

Een omvangrijk team van specialisten werkt met agile methodologieën om snel integratieprojecten te beheren.

Heeft u een applicatie of systeem die u met EDICOMSignADoc wilt integreren?

Geen probleem! Effectieve integratie is ook mogelijk met documentmanagers, CRM-systemen, HR-beheertools, mailprogramma's, enz. 

U kiest de applicatie. Wij integreren hem.

100% service

EDICOM geeft klanten niet alleen een softwarelicentie, wij staan ook altijd de gebruikers van onze oplossingen bij, zowel geïntegreerd als standalone.

Het is net zo belangrijk voor ons om een goede inschatting te maken van het project en zijn behoeften, configuratie en maatwerk. Wij lossen alle mogelijke incidenten op en staan gebruikers altijd bij.

1

Analyse

We gaan met de klant om de tafel zitten om de behoeften en vereisten vast te stellen en een op maat gemaakt project te ontwerpen. Alle fasen van de implementatie worden gepland en een EDICOM Project Manager wordt aangesteld.

2

Implementatie

Het werkplan wordt nauwgezet en doeltreffend uitgevoerd. De eerste workflows worden geconfigureerd en integraties met de nodige beheersystemen worden ontwikkeld. De oplossing wordt in gebruik genomen en zowel de klant als de gebruikers worden getraind.

3

Ondersteuning

Zodra de oplossing operationeel is, worden gebruikers in verschillende tijdzones en talen ondersteund. Voorkeurs- en 24x7-ondersteuning is ook beschikbaar.

Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.

Praat met een van onze specialisten en verduidelijk al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.

Neem contact op!

general.form.error.email

De verzamelde persoonsgegevens zullen door de bedrijven van de EDICOM Groep worden gebruikt om de gestelde vragen te beantwoorden en/of de gevraagde diensten te beheren. U kunt uw recht op toegang, rectificatie, verzet, beperking en overdraagbaarheid van uw gegevens uitoefenen in overeenstemming met de bepalingen van het privacybeleid.