Voorbeelden van het gebruik van EDICOMSignADoc
Van de vele EDICOMSignADoc-hulpprogramma's zijn dit de meest voorkomende toepassingen voor documentgoedkeuringen en handtekeningen.
EDICOMSignADoc: stroomlijn al uw processen voor het goedkeuren van documenten
EDICOMSignADoc is een technologisch hulpmiddel dat het verzendproces stroomlijnt van documenten die moeten worden ondertekend en vervolgens teruggestuurd. Het gaat aanzienlijk sneller en kan voor zowel interne als externe processen met andere zakelijke partners worden gebruikt.
Met EDICOMSignADoc ontvangt u ondertekende contracten en zakelijke voorstellen van klanten of keurt u intern te betalen facturen of partnerschapsovereenkomsten goed. U kunt ook ondertekende arbeidscontracten, loonlijsten of NDA's (Non-Disclosure Agreements), enz. ontvangen.
Specifieke toepassingen voor de ondertekening en goedkeuring van documenten
De tool kan voor intern of extern personeel worden gebruikt en voor geregistreerde en niet-geregistreerde platformgebruikers. Definieer verschillende stappen, ontvangers en voorwaarden. Verkrijg maximale controle over al uw goedkeuringsprocessen voor documenten, telematisch en met totale doeltreffendheid.
Ondertekening van zakelijke voorstellen
Integreer mensen van buiten uw organisatie als klanten in uw workflows.
Verstuur uw verkoopcontracten zodra ze zijn gegenereerd en vraag om goedkeuring met totale veiligheid en minimale tijd.
Uw klanten ontvangen een e-mail en met één klik krijgen ze toegang tot het contract en kunnen ze kiezen of ze het goedkeuren of afwijzen.
Goedkeuring van interne facturen
Stel interne goedkeuringsstromen op aangepast aan de afdelingsstructuur van uw bedrijf.
Betrek de verantwoordelijken die elke factuur moeten goedkeuren.
Configureer de regels die de goedkeuring van uw facturen bepalen (afdeling, identificatie van leveranciers, crediteuren, factuurbedrag, enz.)
Contracten en loonlijsten tekenen
Genereer contracten of loonlijsten vanuit uw systeem en verkrijg goedkeuring van werknemers.
Beveiligde toegang voor ontvangers tot uw online handtekeningenplatform.
Verkrijg bewijs van goedkeuring van contracten, loonlijsten, enz.
Verkoopafdeling
Verkoopcontracten
Vertrouwelijkheidsovereenkomsten (NDA's)
Prijslijsten en kortingen
Inkoopafdeling
Inkooporders
RFP/RFQ/RFI-validering
Leverancierscontracten
Service Level Agreements
HR-afdeling
Arbeidscontracten
NDA's van werknemers
Bedrijfsbeleid en -normen
Levering van loonlijsten
Marketingafdeling
Overdracht van beeldrechten
Goedkeuring van mededelingen
Leverancierscontracten
Financiële afdeling
Goedkeuring van facturen
Controlevalidering
Overdrachten van activa
Leningaanvragen
Juridische afdeling
Aandeelhouderscontracten
Octrooiregistratie
Goedkeuring van interne regelingen
Overdracht van volmachten
Heeft u een ander documentgoedkeuringsproces in gedachten?
Laat het ons weten als uw bedrijf een ander soort documentgoedkeuring of ondertekening nodig heeft. Dit kan intern gebruikt worden en met externe partijen zoals partners, klanten of gebruikers. Aarzel niet om uw gegevens bij ons achter te laten. We nemen contact met u op zodat u kunt uitleggen wat uw behoeften zijn en helpen u verder.
Wilt u weten hoe een geïntegreerde EDICOMSignADoc-oplossing werkt?
Automatiseer het hele proces van uitgifte van documenten die moeten worden goedgekeurd tot het punt waarop ze met uw huidige beheersysteem kunnen worden gegenereerd. Profiteer van de voordelen van de gegevensintegratie die onderdeel is van de projectimplementatie. Ervaar een totale verandering in het managen van uw documenten en ontdek de geïntegreerde werkwijze van EDICOMSignADoc.
Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.
Praat met een van onze specialisten en verduidelijk al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.