e-Commerce Integration
Een digitaal bedrijf heeft behoefte aan digitalisering van fundamentele processen. En de gegevens moeten nauwkeurig, geautomatiseerd en onmiddellijk worden beheerd. Het hebben van een online winkel binnen een bedrijf zou moeten leiden tot meer omzet en niet meer werkbelasting.
Integratie voor e-commerce
Optimaliseer de werking met uw online winkel door deze te integreren met uw systemen.
Zorg voor volledige coherentie tussen de gegevens die u in uw belangrijkste beheersystemen verwerkt en uw e-commerce. Als u dat niet doet, verliest u misschien tijd, kansen of zelfs verkoop.
Bestellingen, facturen, klanten, verzendingen, catalogi of voorraden, dit zijn slechts enkele voorbeelden van gegevens die kunnen worden gesynchroniseerd met uw eCommerce platform om tot een efficiënt beheer van dit verkoopkanaal te komen.
Laat uw online winkel niet analoog werken...
Met gegevensintegratie vermijdt u dat medewerkers handmatig bestellingen die online worden ontvangen invoeren in het ERP van uw bedrijf. Dergelijke onnodige processen elimineren het volledige schaalbare potentieel van uw online verkoop.
Als u processen heeft die geen toegevoegde waarde genereren of zelfs tot menselijke fouten kunnen leiden, dan is automatisering de oplossing
EDICOMiPaaS voordelen voor eCommerce-platformen
Als u een online verkoopsplatform heeft, is het belangrijk dat u effectief communiceert met de verschillende onderdelen van uw organisatie die hiermee te maken hebben.
Centraliseer uw belangrijkste bedrijfsgegevens en vermijd geïsoleerde informatie
Maak het mogelijk om de informatie die u in uw managementsystemen heeft en de informatie die in de online winkel wordt gegenereerd, niet van elkaar te scheiden. Laat andere afdelingen toegang krijgen tot en gebruik maken van deze informatie (marketing voor campagnes, management voor analyse of bedrijfsontwikkeling, genereren van dashboards, enz.)
Onmiddellijke actualisering van productgegevens, prijzen, enz. in de onlineshop
Vermijd prijsverschillen tussen verschillende kanalen die tot omzetverlies kunnen leiden. Update de referentievoorraden onmiddellijk, zodat de bezoeker van de webwinkel zich geïnformeerd voelt. Start nieuwe producten en collecties in de kortst mogelijke tijd.
Verbeter uw klanttevredenheid dankzij kortere reactietijden
Verstuur de in de online shop gegenereerde bestellingen in minder tijd dankzij de gesynchroniseerde informatie en lever ze in recordtijd aan uw klanten. Maak alle bijgewerkte informatie over het volgen van bestellingen beschikbaar aan klanten.
EDICOMiPaaS is in staat om elke toepassing te integreren
Als u werkt met eender welk type toepassing die wilt integreren, processen die we niet hebben vermeld, of als de context van uw bedrijf anders is, laat het ons dan weten.
We kunnen alles integreren, laat ons uw gegevens achter en we nemen binnenkort contact met u op.
Bereik 100% real-time consistentie tussen uw online winkelinformatie en elk ander managementsysteem in uw bedrijf
Online winkel, mobiele toepassingen, callcenters, fysieke vestigingen, productie- of logistieke centra, after-sales of klantenservice...
Als elk van de leden van uw organisatie dezelfde informatie in real-time verwerkt, voeren ze het best mogelijke beheer uit, wat uiteindelijk een impact heeft op een grotere klanttevredenheid.
Is uw online winkel niet het enige verkoop- of communicatiekanaal dat u gebruikt met uw klanten en prospects?
EDICOM iPaaS kan ook omnichannel strategieën in uw organisatie implementeren. Van het creëren van ervaringen met betrekking tot het verkoopproces tot marketing of loyaliteitsacties die een grote impact kunnen hebben op de tevredenheid van uw klanten.
Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.
Praat met een van onze specialisten en verduidelijk al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.