Omnichannel Strategy

Kom tot de coherentie en consistentie in uw service die uw gebruikers eisen, elke keer dat ze met u merk communiceren. Bouw klantenloyaliteit op door positieve ervaringen voor hen te creëren.

shopify integration
sap integration
amazon integration
hubspot integration

Integratie voor omnichannel-ervaringen

Bereik coherentie tussen alle kanalen waarmee u met uw klanten of gebruikers communiceert

Vergroot de geloofwaardigheid en het vertrouwen van gebruikers en klanten ten opzichte van uw merk dankzij eenzelfde discours op alle kanalen die ze gebruiken om met uw merk in contact te komen. Vergroot het vertrouwen van uw klanten dankzij het bieden van een consistente kwaliteitsvolle service.

Onderscheid uzelf van andere merken op de markt met een minder eenduidig discours vanwege een gebrek aan integratie tussen hun systemen.

Het belang van "Single Customer View"

De "Single Customer View" is het feit dat alle informatie die een bedrijf over een klant heeft, altijd toegankelijk is voor elke medewerker die deze nodig heeft. Dat betekent dat er geen afzonderlijke of geïsoleerde gegevens op verschillende plaatsen opgeslagen zijn waar bepaalde mensen geen toegang toe hebben.

Op deze manier heb je altijd een compleet beeld van wie de klant is, welke behoeften hij heeft, wat de laatste interacties zijn geweest, etc.

Dankzij het feit dat alle informatie toegankelijk is voor het hele bedrijf worden ongelegen telefoontjes van commerciële teams, doorschakelingen tussen afdelingen die de klant kunnen irriteren of andere negatieve ervaringen vermeden.

Ontdek enkele van de ervaringen die u voor uw klanten kunt creëren

Omnichannel-ervaringen zijn processen die zijn ontworpen door en voor de gebruiker, gebaseerd op efficiënte communicatie tussen de verschillende kanalen die een merk gebruikt om de klanttevredenheid te verhogen.

 

Wat kan data-integratie voor uw bedrijf betekenen als u een online verkoopsplatform heeft?

Verbeter de gebruikerservaring in uw online winkel, geef informatie over de verzending van geplaatste bestellingen, verkort de tijd om nieuwe producten te lanceren, enz. en doe het met totale efficiëntie.

Optimaliseer alle processen om het gebruik van uw webwinkel te verhogen en het beheer en de kosten die dit verkoopkanaal met zich meebrengt te minimaliseren

Stuur ons uw contactgegevens toe en wij nemen direct contact met u op.

Praat met een van onze specialisten en verduidelijk al uw vragen over onze oplossingen voor data-integratie.

Neem contact op!

Usa un dominio corporativo

De verzamelde persoonsgegevens zullen door de bedrijven van de EDICOM Groep worden gebruikt om de gestelde vragen te beantwoorden en/of de gevraagde diensten te beheren. U kunt uw recht op toegang, rectificatie, verzet, beperking en overdraagbaarheid van uw gegevens uitoefenen in overeenstemming met de bepalingen van het privacybeleid.